18 czerwca 2013 13:30 | Przetargi
Dot. Przetargu nieograniczonego na „Modernizację drogi gminnej przez wieś Godlewo – Gudosze”.
W związku z zapytaniem wykonawcy do przedmiotowego postępowania, działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) Zamawiający – Gmina Szulborze Wielkie przekazuje treść pytania wraz z wyjaśnieniem:
ZAPYTANIE 1: W SWIZ pkt. VI w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia kosztorysu ofertowego szczegółowego. Zamawiający zamieścił kosztorys ofertowy uproszczony, a wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego szczegółowego. Prosimy o określenie czy właściwym kosztorysem jest ten, który został załączony przez Zamawiającego.
Odpowiedź:
Właściwym kosztorysem będzie kosztorys ofertowy szczegółowy wskazany w SIWZ rozdz. VI pkt.10 wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ.
ZAPYTANIE 2: Opis techniczny wskazuje, że należy wykonać oznakowanie poziome w ilości 16m2, natomiast przedmiar nie określa tych robót. Prosimy o potwierdzenie, że oznakowanie poziome nie wchodzi w zakres robót.
Odpowiedź:
W SIWZ w rozdz. III, pkt. 4, poz. 2 napisano: „specyfikacja techniczna (obejmuje większy zakres robót, przy sporządzaniu oferty należy brać pod uwagę przedmiar robót)”. Oznakowanie pionowe nie wchodzi w zakres robót.
ZAPYTANIE 3: Opis techniczny wskazuje, że należy ustawić 20 szt. Znaków pionowych, przedmiar określa ilość 16 szt. Prosimy o wskazanie właściwej ilości ustawienia znaków pionowych.
Odpowiedź:
W SIWZ w rozdz. III, pkt. 4, poz. 2 napisano: „specyfikacja techniczna (obejmuje większy zakres robót, przy sporządzaniu oferty należy brać pod uwagę przedmiar robót)”. Przedmiar robót określa 16 szt. znaków pionowych.
Zatwierdził
/-/ mgr Krzysztof Michalec
Wójt Gminy Szulborze Wielkie
Szulborze Wielkie: Modernizacja drogi gminnej przez wieś Godlewo-Gudosze
Numer ogłoszenia: 116109 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 086 4754075, 4754074, faks 086 4754075.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej przez wieś Godlewo-Gudosze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest Modernizacja drogi gminnej przez wieś Godlewo-Gudosze. Rodzaj i rozmiar prac do wykonania: - długość 814m i szerokość 4m planowanej nawierzchni, - rodzaj podbudowy - kruszywo naturalne grubości 15 cm, - rodzaj nawierzchni - mineralno-bitumiczna (asfaltowa), - powierzchnia nawierzchni - 3.466 m2, warstwa wyrównawcza 75 kg/m2 (grubość 3 cm), warstwa ścieralna grubości 4 cm, - roboty dodatkowe- obustronne pobocza tj 2x100cm, - rozjazdy - 30m2, - zjazdy na drogi boczne 120 m2 - zjazdy na posesje 60 m2 - przepusty rurowe 30 m - znaki pionowe 16 szt. - regulacja pionowa studzienek 13 szt. - brukowanie skarp 12 m2 Szczegółowy zakres robót określają, stanowiące załączniki do SIWZ - przedmiary robót, specyfikacja techniczna (obejmuje większy zakres robót, przy sporządzaniu oferty należy brać pod uwagę przedmiar robót) i projekt budowlany..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków będzie oceniane za pomocą formuły (spełnia/nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował min. 3 zamówienia na roboty budowlane drogowe, o wartości brutto min. 100.000,00 złotych każda. Spełnianie warunków będzie oceniane za pomocą formuły (spełnia/nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków będzie oceniane za pomocą formuły (spełnia/nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie, niezbędnym do wykonania zamówienia, Spełnianie warunków będzie oceniane za pomocą formuły (spełnia/nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków będzie oceniane za pomocą formuły (spełnia/nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wadium, kosztorys ofertowy szczegółowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugszulborze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Romantyczna 2 07-324 Szulborze Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy ul. Romantyczna 2 07-324 Szulborze Wielkie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
/-/ mgr Krzysztof Michalec