25 maja 2007 21:03 | Przetargi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Publikacja obowiązkowa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa:
Urząd Gminy
Adres pocztowy:
ul. Romantyczna 2
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Szulborze Wielkie 07-324 mazowieckie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Telefon:
Wiesław Sawicki 086 4754075, 4754074
E-mail: Fax:
ugszulborze@hi.pl 086 4754075
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL):
www.szulborze-wielkie.bazagmin.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności :
Edukacja
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Szulborzu Wielkim etap II-IV
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(a) Roboty budowlane
Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Szulborze Wielkie
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac polegających na: budowie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Szulborzu Wielkim etap II-IV. Sala z zapleczem o wymiarach 41,36m x 15,74m, powierzchni użytkowej 803,1m2, powierzchni zabudowy 652,6m2, kubaturze 5268,1m3. Sala - konstrukcja stalowa. Zaplecze - konstrukcja murowana. (Etap I obejmował wykonanie fundamentów pod sale i zaplecze).
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz robót budowlanych z ostatnich trzech lat potwierdzonych referencjami. 2)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie robót potwierdzonych uprawnieniami. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na wykonanie zadania wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownictwo główne Słownictwo uzupelniające (jeśli dotyczy)
Glówny przedmiot 45.21.22.00-8
Dodatkowe przedmioty
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac polegających na: budowie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Szulborzu Wielkim etap II-IV. Sala z zapleczem o wymiarach 41,36m x 15,74m, powierzchni użytkowej 803,1m2, powierzchni zabudowy 652,6m2, kubaturze 5268,1m3. Sala - konstrukcja stalowa. Zaplecze - konstrukcja murowana. (Etap I obejmował wykonanie fundamentów pod sale i zaplecze).- szczegółowy zakres określa projekt architektoniczno - budowlany, specyfikacja techniczna, przedmiar robót.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Pożądany
Data rozpoczęcia 18/07/2007 Data zakończenia 31/01/2009
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w ustawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
Warunki określowe w SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oceny spełniania warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz robót budowlanych z ostatnich trzech lat potwierdzonych referencjami. 2)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie robót potwierdzonych uprawnieniami. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na wykonanie zadania wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
www.szulborze-wielkie.bazagmin.pl
Opłata 30.00 Waluta PLN
Warunki i sposób płatności:
Siedziba zamawiającego w godz.8.00 do 15.00 w Urzędzie Gminy Szulborze Wielkie przy ul. Romantycznej 2. Na wniosek oferenta Specyfikacja może być przesłana drogą pocztową na koszt oferenta.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 27/06/2007
Godzina: 10:50
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
polski
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 27/06/2007
Godzina: 11:00
Miejsce
Urząd Gminy Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2, pokój nr 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Nie
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE